Tanıtım Yıllarımız Olacak

Odamız, Didim Belediyesi ve Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği ev sahipliğinde Didim’de gerçekleşen toplantıdan sonra Alman Seyahat Birliği (DRV) Başkanı Norbert Fiebig Başkanlığında ki heyet Ankara’ya giderek Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy tarafından makamında kabul edildiler. Sıcak bir ortamda geçen konuşmalarda Ege Bölgesine sık sık vurgu yapıldı.

Paylaş

Norbert Fiebig Bakan Ersoy’un heyeti kabul etmesinden dolayı memnuniyet duyduklarını, Alman Turistlerin 2 senelik bir turizm azalmasının yaratmış olduğu moral bozukluğunun artık giderildiği ve 2019 senesin de Almanya’nın tekrar 1 numara olacağını söyledi. EGE BÖLGESİNDE SEZONU UZATACAĞIZ
Bakan Ersoy, “Ege Bölgesi, bilhassa Bodrum ve Çeşme’nin turizmi yıllın geneline yaymakta pek ısrarcı olmadıklarını görüyorum. Fakat biz Egeyi daha değişik değerlendirmek istiyoruz, buralarda Golf sahaları açabiliriz, spor tesisleri kurabiliriz. Böylelikle de sezonu uzatmış olacağız. Yurt dışı yatırımcıların Ege Bölgesine gelmeleri için çalışmalar yürütüyoruz. Bizim için 1000 yataklı oteller düşündüğümüz hizmeti veremeyebilirler. 300 yataklı otelleri hedefliyoruz” dedi. ve kendi otellerini misal vererek, gelen misafirlerin arzu ettikleri kaliteye nasıl ulaştıklarını anlatarak devam etti, “THY ile Antalya, İzmir, Dalaman, ve Bodrum’a direk uçuşları ile de daha kaliteli müşteriyi Bölgeye çekmeğe çalışacaklarını belirtti. Didim için ise yeni yıla kadar açıklayacağımız özel projeleri olduğunu vurguladı.
‘’TANITIM YILLARIMIZ OLACAK’’
‘’Tarihi yerlerdeki kazıları yıllık 40-45 gün ile sınırlamayacağız, daha geniş tutacağız ve zenginliklerimizi paylaşacağız. Havalimanlarındabillboardlarda ve daha değişik yerlerde yurdumuzu ziyaret eden misafirlerin o bölgede bulunan tarihi yerler hakkında bilgiedinmeleriiçin tanıtım çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Gelen misafirlerin otellere kapanmalarını istemiyoruz. Gelecekler ve zenginliklerimizi görecekler. Tanıtım yıllarımız olacak; 2019’da Japonya’da başlayacağız, daha sonra 2020 de Berlin’de, Moskova’da, Londra’da Türkiye ile ilgili sergiler düzenleyeceğiz. Yurt dışı ataşelerimizingideceği ülkeyi tanıyan, bilen,oradaki sivil toplum örgütlerine dokunankişilerden oluşacak.
Bakanın konuşmasından sonra DRV ile Türk turizm kurumları arasında yapılabilecek çalışmalardan bahsedildi.
Norbert Fiebig başkanlığındaki heyette Kardeş Kentler Birliği Genel SekreteriHüseyin Baraner
, Raffinesse Tur'danHikmet Atilla, Studios'danErnst Kölnsberger, FTI'danHicabi Ayhan, Accor zincir oteller grubunun Avrupa sorumlusuMichael Hartmann, Sancarbarlaz Tur'danÖnder Sancarbarlaz, DRV siyasi sorumlusuVolker Adams, BENTOUR'danDeniz Uğur, DER TouristikHakan Ketenci,Airturk'tenUmit Ketenciyer aldı.