Turizm & Konaklama | Bilgi Grubu (Genel)

 18.09.2017 16:55:16
Bir Otel Yöneticisi Nasıl Başarılı Olur?
Ele alınan başlıklar;
1) Misafir deneyimi ve müşteri ilişkileri.
" Tahminlere göre 2018 yılında yapılan yatırımların yüzde 50'si müşteri deneyimi merkezli olacak. "

2) İtibar yönetimi ve markalaşma.
" Seyahatçilerin yüzde 92'si yakınlarının ve aile bireylerinin yaptığı olumlu/olumsuz yorumlara itimat ediyor."

3) İyi bir rol model olun.
"Saygısız veya ilgisiz personel tutumları, müşteriyi otelden uzaklaştıran başlıca nedenlerdendir. "

4) Gelir ve bütçe yönetimi.
"Yönetici, çok sayıda belirsizliğin olduğu bir ortamda başarılı olmanın yolunu bulmalıdır."

5) En son otel teknolojilerine odaklanın.
". ABD'de yapılan bir araştırmaya göre, müşterilerin yüzde 64'ü tercihini, daha iyi bir müşteri deneyimi için teknolojiye yatırım yapan otellere yöneltti. "

ARAŞTIRMANIN TAMAMI EKTEKİ PDF dosyasında.

    Devamı   Dosyayı İndir 

 08.08.2017 17:16:31
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2017 yılının I. çeyreğine ait 'Hanehalkı Yurtiçi Turizm' verilerini açıkladı. Açıklanan verilere göre, yerli turist 2017 yılının ilk çeyreğinde 104 milyon 848 bin geceleme yaparken, bunun 5 milyon 78 bini otellerde gerçekleşti.
ORTALAMA HARCAMA 398 TL
Bu çeyrekte seyahate çıkanlar 104 milyon 848 bin geceleme yaptı. Ortalama geceleme sayısı 8,3 gece, seyahat başına yapılan ortalama harcama ise 398 TL oldu. Ortalama harcama tutarı geçtiğimiz yılın aynı çeğreğinde 410 TL idi.

    Devamı   Bağlantı 

 31.07.2017 17:30:29
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), yılın ikinci çeyreğine ilişkin turizm istatistiklerini açıkladı.
Buna göre, turizm geliri ikinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 8,7 arttı ve 5 milyar 413 milyon 48 bin dolara yükseldi. Turizm gelirinin (cep telefonu dolaşım ve marina hizmet harcamaları hariç) yüzde 81,3'ü yabancı ziyaretçilerden, yüzde 18,7'si ise yurt dışında ikamet eden vatandaş ziyaretçilerden elde edildi.

    Devamı 
Yayınlanan İçerik'in kesintisinden, gecikmesinden veya hatalı olmasından ve bunların yola açabileceği zararlardan dolayı Didim Ticaret Odası ve Didim Gezgini hiç bir şekilde sorumlu değildir.